fredag 9 november 2007

Inget nytt att rapportera...

Fick en efterlysning på uppdateringar, men det finns inte så mycket att uppdatera...

Puma tålde loppmedlet, och är nu även avmaskad.
Snön har lagt sig och det kanske var därför hon hängde högst upp i en spetslängd häromkvällen??!
Men som syrran sa, (hon som är skyldig till Pumas flytt hit...hrm) jag kanske är så van hennes tokigheter att det inte verkar vara något att skriva om.
Samma med Dashing, jag skrev mycket om honom hans första levnadsår, men sedan har det avtagit.
Kan bero på att jag vant mig och allt som händer verkar normalt och vardagligt, samt så har han faktiskt fyllt 5 år, vilket i husses ögon innebär att han är en mogen man nu...

Jag har unnat mig att beställa en ny mobil! Dyrt köp säkert då priset blir liksom inbakat i min vanliga mobilfaktura som kommer kvartalsvis. Men min gamla som snart bara fyller två år har fått en massa konstiga opraktiska egenheter för sig. Något roligt måste man ju få ha!!!