måndag 14 juli 2008

Semester!

Idag är det min första semesterdag! Kanonskönt och i år livsnödvändigt...

Ny blogglänk till Ulrika och Inge Nyqvist, kennel Rowan Heights, långhårig collie. De bor i grannbyn och vi har bla gått SKK:s uppfödarutbildning tillsammans.

Imorgon skall Dashing och Puma få sina vaccinationer påfyllda.

Jag håller på att fixa med växter framför hundgården, ett intresse som sakta växer fram. Är det åldern???

Jag är nu medlem i SHF-senila hundägares förening (tror jag det var...).
Kom hem från Mörsil, släppte ut hundarna lösa från bilen och vi gick mot huset. Det ringde i någon telefon, och jag räknar in pojkarna när de kom.
Ytterligare en stund senare när jag gick ut för att svara i mobilen (har ingen mottagning inne) så står River ensam och ledsen i regnet på bron! Det var bara lite synd om honom, det är tak över bron...
Jag kan tydligen inte räkna till fyra...