lördag 15 mars 2008

Halloj,

mycket nu...Dio och Tom kom hit i måndags, och åkte i torsdags. Allt gick riktigt bra, förutom att en annan gäst vi har inte tålde dem...lite jobbigt blev det.
Lillhusse fick sina implantat inkopplade och hamnade sedan i Aftonbladet igår, med Sibel!
Webbtv inslaget finns här: http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/schlager/article2054103.ab
Det är "Sibels hemliga spelning-för de sjuka barnen" ni skall titta på. Liam är den storögda bebisen i famnen på Sibel mot slutet av inslaget.
Jag hittar inte någon artikel på nätet, men återkommer om jag hittar den.

9 mars var jag och ställde ut Dashing i Timrå, domare Karin Hedberg.
Han var för dagen en 2:a, fin hund men det finns för lite av honom.
Hans dotter Sommarhagens Faristella var också med, hon är så söt och fin. Dagens bekymmer var att matte var med, och Stella vill helst gå till matte när man passerar denna. Så Annelie blev förpassad upp till cafeterian. Sedan kunde hennes handler Mia J. jobba med henne utan störning.
Stella blev 5:a i öppen klass av 9 anmälda tikar, åtminstone åtta av dem startade i klassen.
Bara de två eller tre första fick ck, men kritiken var bra.
Lite mer övning för Stella, så hon slappnar av och rör sig ännu bättre-då kan det bli riktigt spännande.

Puma är mest inne, det finns inte så mycket rådisar att jaga nu.

Idag påbörjade jag min (och pojkarnas) träning att komma tillbaks i någorlunda form. Har ju varit sjuk i stort sett sedan mitten av januari, så kondisen är ju inte vad den var innan...