lördag 15 december 2007

Nu är det jul igen...


Den observante ser säkert att Puma tjockat ned sig i en julkorg, avsedd för julkort, inte för arga katter...Hon blir lika glad varje år (detta är tradition sedan hennes första jul!) och skiter fullständigt i om jag lagt upp julkorten vi fått lite snyggt mot kanterna.
Hon ligger vanligtvis nedtryckt i korgen, men när jag kom med kameran störde jag hennes höghet...därav den konstiga minen, detta var strax innan den ilskna minen sattes på igen...

Den 3 december fyllde vår greyhound Gibson 6 år, vilket inte firades den dagen. Vi hade Linas två chinese crested gossar här, och jag var rädd att ett tårtkalas skulle urarta i vilt slagsmål...två glupska nakenfisar och en gammelman som vaktar maten. Nej, någon måtta får det vara. Men när det bara var vi kvar hemma hade vi kaviartårta till efterrätt! Det var ruskigt gott och oerhört kortvarigt...

Ovan ser ni mina nya lyktor, det var jättemysigt att tända ljusen när det mörknat! Nej, nu är det dax att göra lite nytta oxå.